بچه بالغ عاشق پوشک


علاقه به بستن پوشک و پوشکی ها

مرجع تخصصی ABDL های فارسی زبان


امکانات وب





 

اگه با بخش گفتگو نمی تونید با ادمین ها ارتباط برقرار کنید به هر دلیلی یا نمیشه تو وب بک لینک دهنده ما ، کامنت برای گفتگو بزارید ، میتونید با ایمیل با ما در ارتباط باشید:

 

[email protected]

 

ایمیل بالا رو کپی کنید و تو برنامه ایمیل وارد کنید ، متاسفانه لینک ایمیل رو نتونستیم برای شما فعال کنیم چون صفحه تماس و بخش کانتکت ها کار نمی کنه

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : ایمیل ادمین وب پوشکی ها,وب نسخه اصلی ما, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 24 تاريخ : پنجشنبه 31 خرداد 1403 ساعت: 19:46



 

جذابیت دخترای پوشکی کم نیست ولی بعضی وقتا پسرای پوشکی هم می تونن به حد و اندازه اونا باشن ، چرا همه میگن دخترای پوشکی جذاب تر هستند چون سلیقه خوبی دارن ولی بعضی از پسرا هم با سلیقه هستن!

دخترای پوشکی بیشتر شون عاشق انیمیشن های این مدلین:

 

 

diaper girl animation

 

نظر شما چیه؟ کامنت بدید تا بقیه هم ببینن!

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : دختر پوشکی,انیمیشن,دختر های پوشکی ایرانی,وب پوشک عاشق,علاقه به پوشک, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 230 تاريخ : شنبه 26 خرداد 1403 ساعت: 22:33



 

نوشته جدید مون درباره تفریح افراد با هویت ABDL رو تازه پابلیش کردیم ، از دست ندید:

 

 

برای آشنایی با بزرگ ترین تفریح شون اینجا بزنید تا دایرکت بشه

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : وب پوشکی ها, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 66 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت: 15:28



 

پست جدید درباره مسخره نکردن دیگران با یه کامیک جذاب داریم براتون ، بیایید و از دست ندید:

 

 

برای مشاهده کامیک اینجا کلیک کنید

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : ABDL,TBDL,پوشک عاشق,هویت BDSM, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 50 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت: 15:14



 

دوستان توجه کنید از این به بعد کلا داستان ها تو دو تا وب قرار می گیرن ، یکی وب با آدرس دامنه https://ddtrdiaper.niloblog.com (وب نسخه بتا ما) و وب عادی با آدرس https://diaperlovers.niloblog.com ، حتی اونایی که جا های دیگه میرن برای بازدید بدونن داستان ها همگی به این دو تا وب منتقل می شود.

محبت

 

 

 

 

 

 

 

اگه می خایید آخرین نوشته های وب رو ببینید اینجا روی این لینک کلیک کنید

 

نوشته پیش روی شما یعنی همین پست ، یک پست ثابت است و در صفحه اصلی وب همیشه بالای همه ی مطالب نوشته شده نمایش داده می شود برای مطالعه جدید ترین نوشته ها لطفا اسکرول کنید تا به انتهای همین مطلب برسید

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : وب ABDL,وب پوشک عاشق ها,وب سایت علاقه مندان به ABDL, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت: 13:51



 

داستان بازی به یادماندنی یکی از بهترین داستان های فارسی برای ABDL ها در سال 1399 است که اولین بار توسط وب یک فنجان کوچک با مدیریت محمد درویش که رفیق خودم هست ، publish شد و هم اکنون که هیچ اثری از وب فنجان کوچک باقی نیست ، داستان بازی به یاد ماندنی فقط در یکی از موتور های جستجو وبلاگ ها دیده می شود.

البته داستان ذکر شده ، مشکلات زیادی داشت که در نسخه بتا وب مون اونو بازنویسی کردیم تا جذاب تر بنظر برسه ، درباره واقعی بودن داستان چیزی نمی دونیم چون خود محمد داستان رو اولین بار نویسندگی کرده فقط می تونیم بگیم عالیه از دست ندید:

 

 

برای خوندن داستان ، روی این لینک کلیک کنید

 

 

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : بازی به یاد ماندنی,وب پوشکی ها,وبی برای ABDL ها, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 17 خرداد 1403 ساعت: 2:57



 

داستان بازگشت به پوشک سارا در یک مهمانی شبانه ، خیلی جذابه و حتما از شما می خاییم توسط کپی کردن لینک و بارگذاری در آدرس بار تون ، یبارم شده داستان شو بخونید.  سارا یه دختر علاقه مند به پوشک و abdl هست و از بچگی به لیتل بودن علاقه زیادی داشت ولی موفق نشده بود به آرزوش برسه که یه شب تو یه مهمونی دورهمی شبانه ، به این موفقیت خودش دست پیدا کرد.

البته داستان از کسی دیگه ایی شروع میشه و به سارا هم ربط پیدا می کنه ، جذابیت داستان اونجاست که آخر یه شب پارتی درست و لاکچری ، همه مهمونا با تیپ جدید شون برمیگردن خونه.

متن لینک رو پایین قرار دادیم تا کپی بگیرید ، تو آدرس بار تون بزارید:

 

https://becoming-diaper.blog.ir/post/4/وقتی-سارا-پوشک-می-شود

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : بازگشت سارا به پوشک,بازگشت الناز به لاستیکی,بازگشت الناز به پوشک, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت: 2:29



 

خیلی ها ادعا می کنن که بزرگ شدن و دیگه نیاز های بچگی شونو ندارن و باید از یه بچه دیگه نگهداری کنن مثلا باید از خواهر یا برادر کوچک تر از خود شون نگهداری کنن ولی همیشه همه چی اون طور که میگید نیست ، بعضی وقتا برعکس میشه یعنی مثلا خواهر کوچیک ترت میاد واست پوشک می بنده.

حالا فکر کنید ، اگه شما پسر باشید و خواهر کوچیک تون براتون پوشک دخترونه ببنده ، چی میشه!  همین چیزی که تا الان دربارش صحبت کردیم ، یه داستانه اونم تو وب بیان نسخه قدیمی که متاسفانه لینکش از حالت پیوندی خارج شده توسط همین وب و مجبور شدیم ، متن لینک رو بزاریم تا شما لینک را با کپی پیست تو آدرس بار مرورگر قرار بدید و برید به آدرس وب نسخه قدیمی بیان ما و داستان جذاب پوشک شدن پسر توسط خواهر کوچیک تر شو بخونید.

اینم متن لینک برای کپی گرفتن:

 

https://becoming-diaper.blog.ir/post/3/خواهر-کوچیک-تر-داره-پوشکت-می-کنه

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : پوشک شدن توسط خواهر,پوشک شدم,رمان لیتل و خواهر, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت: 2:32



 

وب پیش روی شما یعنی وب پوشکی ها فقط و فقط با نظرات شما عزیزان اعتبار داره و هیچ چیزی مهم تر از نظر شما دوستان نیست ، پس لطفا بی تفاوت نباشید و نظر خود را ارسال کنید.

اخیرا کاربران زیادی برای ما کامنت در بخش سیستم چت و بخش نظرات ارسال کرده اند که دو تا از اونا ، در لینک های پایین قابل مشاهده است ، شما دوستان این امکان را در وب پوشکی ها دارید که در بخش نظرات بطور همزمان با بقیه چت کنید و ادمین هم می تواند با دسترسی از طریق پنل به کامنت ها به نظر شما دوستان پاسخ بدهد.

لینک های پایین ، لینک دسترسی مستقیم به پیج کامنت کاربر جدید سایت است:

 

https://diaperlovers.niloblog.com/Idea/?blogid=diaperlovers&postid=7&timezone=33042

 

https://diaperlovers.niloblog.com/Idea/?blogid=diaperlovers&postid=1&timezone=33042

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : وب پوشکی ها,علاقه به لاستیکی و پوشک,abdl, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 14 خرداد 1403 ساعت: 2:52



 

مشکلاتی مثل شب ادراری یا تکرر ادرار ، سن و سال نمیشناسن و تو هر سنی ممکنه اتفاق بیفتن ، گاهی از سن پایین ادامه دار هست تا سن بالا و گاهی هم بعد از تمام شدن در سنین کودکی ، دوباره در سن بالاتر ظاهر می شوند.

سایت های زیادی برای مشاوره دادن به افراد دارای این مشکلات وجود دارد از جمله نی نی سایت و تالار همدردی و سایت های دیگر ولی اکثر اوقات والدین بچه یا نوجوان در چنین سایت هایی تاپیک می زنند و به مشکل اشاره می کنند.

یکی از جالب ترین تاپیک هایی که اخیرا در گوگل ایندکس شده است ، درباره تکرر ادرار و شب ادراری یک پسر 9 ساله است ، مادر پسر میگه فرزندش کلاس سومه و بعضی وقتا بخصوص تو مهمونی ، پوشکش می کنه که به دلیل حقوق کاربران بهتره خود تون روی لینک پایین کلیک کنید و برید سایت مقصد و بخونید و ما نمی تونیم درباره اش چیزی بیشتر از این ، اینجا بنویسیم:

 

 

برای ورود به انجمن و مطالعه اینجا کلیک کنید

 

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : پوشک شدن نوجوان,پوشک شدن نوجوانان,پوشک شدن پسر 9 ساله,شب ادراری و پوشک, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 236 تاريخ : شنبه 5 خرداد 1403 ساعت: 18:59



 

الکس داستان ، از صبح تا عصر تو پوشک بوده و توش حسابی جیش کرده ، همه ی کاراشم تا عصر انجام داده و الان بی حوصله گوشه پنجره به بیرون نگاه می کنه ، پوشک خیس الکس اونو بی قرار کرده چون خیسی از جلو تا عقب پوشک رو فرا گرفته.

الکس با پستونک که در دهان دارد ، خسته هست و می خواد استراحت کنه بعضی وقتا هم چشم هایش را می مالد ، او منتظر مامی است تا بیاید و او را عوض کند و برای استراحت راحت آماده شود.

بعد از مدتی انتظار کشیدن ، هنوز مامی الکس به خانه نیامده است و او بی قرار تر از همیشه منتظر مامی خود است ، شما اگه بجای الکس بودید و علاقه به پوشک داشتید به عنوان یک فرد abdl چه می کردید ، می تونید در بخش کامنت ها بگید.

 

becoming-diaper

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : علاقه به پوشک,علاقه به بستن پوشک,پسر پوشکی,الکس پوشکی قصه, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت: 15:20



 

تفاوت های زیادی در گرایش معرفی شده وجود دارد ، از اختلاف سلیقه ها تا اختلاف سن و عادت ها ، عده ای در سنین کودکی علاقه به پوشک شدن دارند که با توجه به شرایط خانوادگی ، بعضی از آنها با درخواست مکرر از والدین خود به خواسته خود شان می رسند ولی‌ برای عده ای متاسفانه شرایط خوب خانوادگی مهیا نیست و والدین درک درستی از علایق کودک خود ندارند.

بیشتر افراد در نوجوانی علاقه به پوشک را در خود می یابند حداقل در سن 12 یا 13 سالگی به بعد که به این دسته TBDL مخفف Teen baby diaper lover یعنی نوجوان بچه عاشق پوشک می گویند که امروزه تعداد زیادی جز همین دسته اند.

افراد بالای 18 سال و علاقه مند به بچه شدن هم با نام ABDL شناخته می شوند که در نوشته های قبلی درباره آنها توضیح داده شد.

بعد از معرفی این دسته ، نوبت توضیح درباره سلیقه این افراد می رسد البته سلیقه در نوجوانان و بزرگسالان اهمیت داده می شود برای مثال عده ای پوشک سایز بزرگ تر از خود شان را می پسندند ولی‌ عده ای پوشک هم سایز و فیت برای خود انتخاب می کنند. عده ای علاقه به پوشک خیلی حجیم دارند که معمولا آنها را با نام DL یعنی Diaper Lover به معنی فقط عاشق پوشک می شناسند و این افراد فقط پوشک می شوند ولی‌ رفتار بچگانه ندارند در حالی که در موارد قبلی که اشاره شد فرد مجموعه ای از رفتارهای کودکانه را به نمایش می گذارد ، عده ای هم پوشک با حجم کم تر همراه مقدار کمی پف دوست دارند.

 

در حال حاضر چند نوع مارک از پوشک چسبی کودکان مثلا پمپرز یا لاو دارای طرح های زیبا و استایل جذاب هستند بقیه مارک ها متاسفانه یا فقط طرحدار هستند و یا ساده خیلی استایل مشابهی با دو تای قبلی ندارند گرچه استایل پوشک های مختلف با هم متفاوت است.

در جوامع غربی ، برای نوجوانان مشکل دار هم پوشک چسبی سایز مناسب وجود دارد ولی‌ در ايران به دليل مناسبات فرهنگی ، نوجوانان دارای مشکلات نظیر شب ادراری مجبور به استفاده از لاستیکی می شوند به دلیل ارزان بودن و هم سایز بودن و پوشک چسبی نوجوان وجود ندارد.

در اروپا آمریکا و کشورهای آسیا بخصوص آسیای شرقی ، برای بزرگسالان ، پوشک ABDL به فروش‌ می رسند که با طرح های کودکانه و استایل های جذاب ، فرد ABDL به اوج کودکی خود می رسد در کنار آن ، پوشک ساده مخصوص افراد دارای مشکل هم تقریبا با همان شکل و شمایل فروخته می شود ، در ایران چیزی به نام پوشک ABDL وجود ندارد و فقط بوسیله سفارش آشنایان خارج کشور با هزینه‌های دلاری می توانید مثلا از سایت آمازون ، پوشک ABDL یا پوشک طرحدار بخرید تا فرد واسط با پیک آن را برای شما ارسال کند مثل پست‌ یا اگر کشور همسایه مثل ارمنستان ، بوسیله اتوبوس.

پوشک چسبی بزرگسال به شکل ساده در ايران وجود دارد و بهترین مارک های آن در نوشته های بعدی معرفی می شود ، البته بايد گفت کیفیت و استایل مارک های مختلف آنها با هم متفاوت است.

پوشک پول آپ ، در همه کشورهای جهان وجود دارد و حجم کمتری نسبت به پوشک چسبی دارد جذب کمتری هم دارد و مخصوص افراد با حجم ادرار و مدفوع کم است و خوبی آن فری سایز بودن و کم حجم بودن است که از لباس مشخص نمی شود.

 

 

mom and kid diapering

 

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : ABDL,TBDL,پول آپ,پوشک چسبی بزرگسال, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت: 12:22



 

بچه بالغ عاشق پوشک یا به اختصار انگلیسی ABDL مخفف Adult Baby diaper lover نوعی گرایش در بین اغلب نوجوانان و بزرگسالان است که فرد در عين حال که دارای سن بلوغ جسمی است اما علاقه روحی و روانی به بچه بودن دارد و رفتار کودکانه مثل بازی کردن ، پوشک شدن از شیشه شیر خوردن و نظیر آن را دارد.

البته این گرایش گاهی بین کودکان بزرگ بالای 6 سال هم دیده می شود بخصوص دختران که تمایل به بازگشت به پوشک و تکرار رفتارهای خردسالی خود را دارند ، اما پسر ها کمتر چنین علاقه ای را در کودکی دارند.

در جامعه ایران به دليل فرهنگ سازی هایی که تا به حال انجام شده است ، گرایش علاقه به بچه شدن و پوشک بستن ، به شدت ناشناخته است و اگر کسی چنین موضوعی را مطرح کند عده زیادی نگاه تحقیر آمیز و تمسخر آمیز به او خواهند داشت برای همین افراد ABDL ایرانی و فارسی زبان ، کم نیستند اما این تمایل خود را پنهان می کنند.

استفاده از لاستیکی یا پوشک برای افرادی که دارای مشکلاتی مثل شب ادراری هستند در دوره ی کودکی و نوجوانی حتی بزرگسالی ، هیچ ایرادی ندارد ولی‌ برای افراد ABDL با توجه به تمایل شان ، نمی توان از آنها این موضوع را ایراد گرفت.

 

 

 

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : بچه بالغ عاشق پوشک,علاقه کودکان و نوجوانان به پوشک,ABDL,پوشک عاشق, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 17 خرداد 1403 ساعت: 15:38



 

-من دیگه بزرگ شدم نیاز به پوشک ندارم برای چی پوشکم کردی!؟

-می دونم عزیزم ، بزرگ شدی ولی بنظرم تو پوشک راحت تر هستی و خیلیا با اینکه بزرگ شدن بازم پوشک میشن!

-چرا برای چی؟؟؟؟

-برای اینکه نمی زاره بقیه بفهمن خرابکاری کردی ، چیز خوبیه!

-نه اصلا هم چیز خوبی نیست.

چند ساعت بعد

-وای من پی پی دارم ، سرویس بهداشتی کجاست؟

-همراهته ، می تونی بکنی

- یعنی تو شلوار و شورتم پی پی کنم؟

-نه ، تو پوشکت بکن راحت

 

 

 

-وای ریخت ، من بچه نیستم تو پوشک پی پی کنم

-بس کن عزیزم منم می دونم بچه نیستی.

-پوشکم پر پی پی شده خیلی بده اگه بشینم خیلی کثیف میشه!

-خیالت راحت باشه من عوضت می کنم

بچه بالغ عاشق پوشک...
ما را در سایت بچه بالغ عاشق پوشک دنبال می کنید

برچسب : دختر پوشکی,پوشک شدن در جمع دوستان,خرابکاری تو پوشک, نویسنده : گروه ABDL مديا diaperlovers بازدید : 301 تاريخ : شنبه 5 خرداد 1403 ساعت: 18:19